
Servis a služby
Oprava Vašeho přístroje
Pokud si nejste jisti, zda Váš přístroj je poškozen a potřebuje opravu, prosím postupujte dle pokynů „Zákaznický servis, volejte naši horkou linku“.
Pokud je zjevné, nebo jste si jisti, že Váš přístroj potřebuje opravu, prosím postupujte dle tohoto postupu:
Postup "Zaslání přístroje na opravu"
1. Stáhněte si formulář „Oprava přístroje.doc“, nebo „Oprava přístroje.pdf, nebo volejte náš Zákaznický servis tel. č. +420 549 131 059, pracovní doba 8:00 - 16:00 hod, Po až Pá
2. Zabalte přístroj a zašlete na adresu: MGE DATA, spol. s. r.o., Šumavská 31, 612 54 Brno
3. Po zjištění závad, budete informování o orientační výši opravy, dopravném, doběrečném a budeme vyžadovat Váš souhlas s opravou přístroje a zasláním zpět.
4. Pokud si nebudete přát opravu a přístroj zpět, bude Váš přístroj zlikvidován na naše náklady.
5. Pokud si budete přát neopravený přístroj zaslat zpět, budeme opět vyžadovat Váš souhlas s náklady na dopravné.
6. Poté zašleme přístroj zpět.
Formulář ke stažení zde: Formular_Reklamace.doc (51,5 kB)
Vážená zákaznice, Vážený zákazníku
Naši operátoři, jsou odborníci, kteří se denně podílí na určování a případném opravování závad našich přístrojů a jsou rovněž erudování v ovládání těchto přístrojů. Pokud potřebujete, tak neváhejte a volejte naši horkou linku : 800 771 771